Wohooooo!

Okej denna dagen har varit... jobbig. Jag har åkt fram och tillbaka över hela Göteborg (fråga inte vad jag gjort) och jag kom hem vid sju-tiden. Hur som helst, jag redovisade min Ollyblogg på webbdesignen idag (bara för läraren haha) och jag fick MVG på den! :) Yes, vi hade en uppgift att göra en hemsida soooo, ja gjorde Ollybloggen. Klicka på bilden nedan för att komma till den:


Imorgon är jag ledig och då ska jag sooooooooooooova. Ååh vad jag älskar att sova till klockan 12 :) Ska nog passa på att städa rummet och skriva klart den där h*lvetes j*vla årsredovisningen(!!!!!!!!) också. Jag kämpar på. 29 dagar kvar. Nu ska jag skicka iväg ett fint litet paket till mina gulliga bävrar i Kalmar (Isabelle och Sabina). Tyvärr kan jag inte säga vad det är för det är myyyycket hemligt. Okej, fråga inte ens varför jag nämnde det i första hand. Jaja, ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: sabina

hihihi! DU ER BEST. Och bloggen är dööödssnygg!

2012-05-02 @ 22:45:08
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0