TÄVLING!

Hejsan hoppsan!
Jag och min fina vän Evelina råkar ha en sån här liten singel över (INTE signerad) och undrar om någon vill ha den? Tänkte väll det! ;) Det är alltså One Direction med deras första låt What Makes You Beautiful samt låten Na Na Na! Skivan är helt ny och fortfarande inplastad som ni kanske kan se på bilden nedan.

The rules are simple;
Motivera med ca 50 ord varför just DU ska få skivan. Bästa motivering vinner!
Du får bara tävla en gång och tävlingen avslutas på onsdag 1 februari ca klockan 18.00. Vi kommer utse vinnare samma kväll och skivan skickas iväg på posten dagen efter.

Jag vill bara tillägga att ni som redan har singeln kan väll göra andra som inte har singeln en tjänst och inte delta i just denna tävlingen, det kommer fler tävlingar :) Ni förstår vad jag menar va?

Många kramar från Thilda och Ewe :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag har varit ett fan av one direction sedan x-factor och jag kommer aldrig sluta supporta dom. jag har åkt från köping till stockholm två gånger för att träffa dom och jag ’‘slösar’’ FÖR mycket pengar på tidningar och andra 1d-grejer. skulle vara så ÖVERGRYMT om jag skulle vinna detta!!:)



sorry det blev 52 ord:(

2012-01-28 @ 15:59:46
Postat av: Fbyana AL Hanota

OMG!!!! FAN VAD JAG HAR VÄNTAT TILLS NÅGON SKA GÖR TÄVLING OM JUST DEN HÄR SKIVAN, JAG VILL VINNA FÖR ATT JAG HAR INGEN SKIVA ( ONE DIRECTION) SKIVA!! jag har alltid velat vinna men jag vinner typ aldrig :/ jag kommer vara gladast i hela världen om jag vinner!!!! <3

2012-01-28 @ 16:07:37
Postat av: Gabriella

Jag har alltid stöttat One Direction genom allt och älskar killarna otroligt mycket! Jag har aldrig fått chansen att träffa dom och jag har inte singeln heller så det skulle betyda hur mycket som helst. ♥

2012-01-28 @ 16:12:34
URL: http://johannagabriiella.blogg.se/
Postat av: becca

Jo jag vill vinna skivan för jag verkligen äääääälskar låten, och då skulle jag kunna ta med den lite här o där o lyssna på den. Jag skulle kunna lyssna på den när jag, vaknar, klär på mig, äter, klär av mig, när jag duschar, när jag sitter vid internet, och tillomed när jag sover !

och jag älskar verkligen dom jag har aldrig träffat dom och jag har inga saker av dom och ingen skiva heller. Och ingen vanlig skiva heller för jag hinner aldrig köpa skivor och sånt :(

men jag älskar verkligen dom och jag drömmer om dom hela tiden det är helt sjukt.

om jag vinner denna skiva skulle jag bli jätte glad och tacksam. Tack för att denna tävlingen finns!



Kram <3

2012-01-28 @ 16:19:57
URL: http://beccatheresa.devote.se
Postat av: Sofie

jag har aldrig fått chansen att se dessa underbara pojkar fastän de har förändrat mitt liv sjukt mycket. att vinna detta skulle förändra min directionism ännu mera, med andra ord det skulle betyda så himla mycket, håller tummarna och hoppas på det bästa !

one direction always in my heart <3

2012-01-28 @ 16:41:09
URL: http://sofiess.myshowroom.se
Postat av: Nanna Gunnarsson

Den största anledningen till att jag borde vinna skivan (singeln) är för att jag inte har den. Jag har tänkt köpa den flera gånger men har inte haft pengar, jag har ju köpt så mycket annat som har med 1D att göra!

2012-01-28 @ 16:41:18
URL: http://Changeyourmined.tumblr.com
Postat av: Emelie

Jag skulle vilja vinna för jag har stöttat dom från första början, jag åkte in en gång till stockholm. Men jag fick aldrig ens chansen att prata med dom. Det skulle betyda så extremt mycket om jag vann den, jag är nästan den enda som inte har den också :(

2012-01-28 @ 16:44:35
URL: http://withyourlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle gärna vilja vinna eftersom det faktiskt WMYB som gjorde att jag blev en directioner, innan det var jag bara ett fan. Jag älskar låten asmkt!Jag har sedans varenda dag lyssnat på denna låt, och att ha skivan skulle va GRYMT! låten betyder så mycket för mig.



fingers crossed! xxx

2012-01-28 @ 16:47:23
URL: http://lemonaade.blogg.se/
Postat av: claudia

Jag har varit en directioner sen 2010. Jag har försökt att träffa killarna men jag har aldrig gjort det. När jag hörde WMYB så blev jag förälskad i låten.Jag lyssnar på den ofta men den blir ALDRIG SÄMRE för det.

2012-01-28 @ 17:09:45
Postat av: My Life With Them

Jag vill jätte gärna ha den eftersom min blev snodd i skolan av en elak tjej som vägrar erkänna, skivan var helt ny. jag älskar 1D mer än bara ett band! Det har förändrat mitt liv på så många sätt. de är helt klart mina största idoler! Den låten betyder väldigt mycket för mig! Jag kommer ihåg hur jag vaknade tidigt för att lyssna på den och blev helt klart förälskad!

2012-01-28 @ 17:24:40
URL: http://mylifewiththem.blogg.se/
Postat av: Ebba Johansson

Suger på att skriva sånna här saker men ok. Jag skulle vilja vinna för att 1D betyder allt för mig, de är mer än idoler. De är förebilder. Jag jobbar ständigt hårt för att kunna göra som dem, det är min dröm. 1D är allt för mig, ingen förstår <3

2012-01-28 @ 17:49:18
URL: http://ebbamusikjohansson.blogg.se/
Postat av: julia

Jag har albumet som jag fick i julklapp på julavslutningsdagen av mina två underbara vänner jag såg direkt vad det va och jag började gråta av glädje (bokstavligen), jag hade fått världens bästa julklapp av världens bästa vänner. Jag skulle bli MINST lika glad om jag vann denna fantastiska skiva!:D

2012-01-28 @ 20:57:44
URL: http://www.juliap.devote.se
Postat av: Daria

Jag har börjat gilla One Direction för inte så länge sen. Och sen des har jag kollat upp alting om dom. Jag va med i massor med tävlingar men jag brukar aldrig vinna.One Direction betyder verkligen mycket för mig jag skulle så gärna vilja träffa dom och va så avesjuk när alla ni vann det träffet. Satt och grät och kunde inte klara mig utan att gråta. Jag skulle så gärna vilja vinna för jag tycker att jag är värd det <3 ps jätte fin blogg

2012-01-28 @ 21:14:12
URL: http://daria.devote.se
Postat av: izabelle zettergren

Om jag vann den här skivan så skulle det betyda världen för mig, jag har ingen skiva och eftersom jag inte tror att jag kommer få se dom någongång eftersom som alltid kommer till stockholm och jag bor inte där så skulle det vara jätte roligt istället om jag har saker med dom te.x den här skivan. Älskar låten sjukt mycket och får inte nog av den. Fyller år i februari så om jag vann så skulle det vara världens bästa present! Din blogg är grym btw!

2012-01-28 @ 21:35:18
URL: http://ellinorizabelle.blogg.se/
Postat av: Natalie

Okej..jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i ord..är inte världens bästa på det, men ska försöka! Jag minns att jag satt med mina kompisar i skolan och lyssnade på musik, och så satte dom på "what makes you beautiful". Det blev som ett klang i mitt huvud, och jag frågade vem det var, min kompis sa "One direction"! Så när jag kom hem så gick jag in på youtube och klickade på den låten, och då hände det..Jag blev förälskad! Jag har ALDRIG blivit det förut i ett band eller i någon artist.. så det blev lite som ett mirakel för mig! Jag lyssnar på dem hela tiden, kollar på bilder, följer dom på twitter mm. så det skulle vara jättekul att vinna en skiva av dom, har tänkt köpa en.. men nu när jag såg den här tävlingen så blev jag jätteglad! Ska förhoppningsvis fara och kolla på dem när de kommer till Sverige och då skulle det vara jätte bra om jag hade något som dom kunde signera! Så hoppas verkligen att jag vinner, det skulle vara jättekul! :') Oj! nu blev det mer en 50 ord, hoppas verkligen att det inte gör något!!!

2012-01-28 @ 21:43:17
URL: http://nataliiejohansson.blogg.se/
Postat av: Abrar

2012-01-28 @ 22:07:36
Postat av: Abrar

Jag vill vinna för att jag har älskat 1D sen xfactor, och jag har inte deras skiva så jag vill verkligen verkligen vinna! Skulle bli så glad om jag gjorde det!!!

2012-01-28 @ 22:10:58
Postat av: antonia

Jag har deltagit i så många 1D tävlingar men jag har aldrig vunnit. Att bara få skivan skulle fan få mig att gråta av lycka. Jag är SÄMST på att motivera och 50 ord räcker inte alls. Men det skulle betyda allt för mig o jag skulle bli så jäkla glad ♥

2012-01-28 @ 22:36:06
Postat av: [email protected]

Kul att ni vill dela me er grejer till de som läser bloggen :)

Jag vill vinna skivan för att jag älskar de underbara killarna, de har förändrat mitt liv. Ja har inte skivan, så de skulle betyda sjukt mycke att vinna denna skiva.

One band, One dream, One direction <3



PS: grym blogg :)

2012-01-28 @ 23:33:24
Postat av: Louise

(Gud, bara 50 ord? Hur ska jag klara det?) Jag vill verkligen vinna denna eftersom jag älskar de här killarna till tusen och det är helt underbart att höra dem sjunga! Det går rakt in i hjärtat på mig. Det känns som om min dröm om att träffa killarna är såå långt borta men detta skulle verkligen göra mig gladare! (bästa ögonblicket på hela året)Snälla snälla jag vill verkligen vinna denna! <3

Puss. fin blogg förresten:)

2012-01-28 @ 23:47:25
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: Maya

50 ord är lite. Jag kan skriva 20 rader om varför jag ska vinna och allt skulle komma från mitt hjärta för när jag tänker på dem så vill jag börja gråta för dom är så grymma! Det är bara dem som får mig att le.Snälla.



Det var min motivering, det var väldigt svårt att motivera för att jag kan inte beskriva min kärlek till dem i bara 50 ord, det går inte ens att beskriva..

2012-01-29 @ 00:19:16
URL: http://elms.devote.se
Postat av: z a h r a

Varför borde jag vinna den här skivan? jo för att one direction har förändrat mitt liv jätte mycket. De har gjort mig mer självsäker, och starkare. De får mig alltid att le. Det skulle verkligen betyda jätte mycket för mig att vinna den här tävlingen!

2012-01-29 @ 01:40:10
URL: http://zahrasworld.blogg.se/
Postat av: Tanja

Tycker det är så himla svårt med motiveringar men ska försöka… antar att det bara är att prata från hjärtat?



Jag är (som tusentals andra tjejer) ett STORT 1D fan, jag kan sitta i timmar och titta på samma bilder och klipp om & om igen utan att tröttna! Som tex nu… satte mig vid datorn för att kolla klipp på killarna på youtube vid 8 och klockan är nu 06.07 och jag har inte stängt av datorn än, det är nog det närmsta jag kan beskriva i ord hur mycket jag älskar dessa killar och deras musik.



(försökte hålla mig runt 50 ord men det här är det kortaste jag kan komma till haha... så svårt att sluta när man väl börjat prata om One direction!!)

2012-01-29 @ 06:12:22
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag vill vinna skivan för att 1D har hjälpt mej sen x-factor, jag har mått väldigt dåligt, men när jag ser på killarna, hör deras musik så mår jag bra! så jag vill jätte gärna ha skivan så jag får höra på de två låtarna lite mer och må bra! :)

2012-01-29 @ 10:01:17
URL: http://justonerandom.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag skulle vilja vinna skivan för att det skulle vara en grym tröst present, för jag har ALDRIG träffat killarna..;( Och Killarna har även hjälpt mig med mycket! Varje gång jag är ledsen, lyssnar jag på deras musik, tittar på bilder osv. Man blir lätt glad när man hör deras underbara röster!<3 Det var det ända jag kom på att skriva.:D

2012-01-29 @ 11:25:36
Postat av: Sofie Hagström (:

Jag har alltid älskar One Direction sedan jag upptäckte dom alltså. Jag är med i varje tävling som jag vet om som handlar om One Direction prylar och sånt. Även kämpat hur hårt som helst för att få dom komma till Sverige, är jätte glad för alla fans som har fått träffat dom. Jag har tyvärr inte träffat dom men hoppas att det ändras! Skulle betyda hur mycket som helst om just jag skulle vinna, skulle nog gjort en glädje dans eller något haha. Blir förstås inte arg/sur om det är något annat fan som vinner. Peace ♥

2012-01-29 @ 11:45:31
URL: http://sofiehagstrom.blogg.se/
Postat av: vilma almgren

jag skulle vilja vinna denna skivan för att one direction betyder allt för mig, dom har förändrat mitt liv. när mina föräldrar skulle skiljas (september 2011) upptäckte jag dom, jag lyssnade på dom varje dag för att jag skulle känna mig bättre och lite speciell. det blev alltid bättre när jag lyssnade på dom och min mamma säger fortfarande till mig när hon vet att jag mår dåligt "sätt på lite one direction musik så blir du bättre" och det hjälper faktiskt. skulle bli jätte glad om jag vann! (blev lite mer än 50 ord, men hoppas man kan vinna ändå) :)

2012-01-29 @ 12:50:28
Postat av: Emelie Höglund

Jag skulle vilja vinna för 1D betyder hela världen för mig . Dom har verkligen förändrat mitt liv , för 1 år sedan var jag bara en vanlig tjej men sedan jag har blivit en directioner har mitt liv förändras , dom har gjort så att mitt liv har fått en mening . :) <3

2012-01-29 @ 15:43:27
URL: http://emeliehoglund.devote.se
Postat av: Bella_melin

Tack för att jag får en chans att vinna, även om jag inte gör det så ändrar det inte min kärlek till 1D eller till denna blogg. Fast jag skulle bli obeskrivligt lycklig om jag vann!;D



1D är inte en del utav mig, de är mitt blod, mitt syre, min energi, utan dem skulle jag inte överleva.

1D har inte förändrat mitt liv, de har förändrat mig.

Jag gillar inte 1D, jag älskar dem med hela mitt hjärta!

2012-01-29 @ 16:19:03
Postat av: lisa

jag skulle vilja ha skivan eftersom att jag nyligen blivit ett stort fan av 1D men har ingen skiva med dom. och tyvärr är jag pank. :( Men jag gillar dom något enormt!

2012-01-29 @ 17:43:40
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill vinna skivan för att jag verkligen älskar låten (såklart) och för att låten betyder mycket för mig. Det var den första låten jag hörde med 1D, och sen var jag helt fast. Jag stöttar killarna 100% i allt dom gör, men har aldrig fått chansen att träffa dom.



Yeah buddie, exakt 50! Håller tummarna vill verkligen vinna, och om jag inte gör det ses vi ändå på stan i pyjamas okej?! :) <3

2012-01-29 @ 21:11:42
URL: http://sandrabergman.devote.se
Postat av: ALICE

Jag skulle kunna skriva typ tusen ord om varför jag skulle vilja vinna. Att jag aldrig vunnit innan eller massa sådant. Men istället säger jag bara att jag skulle vilja vinna för att de 5 killarna är det bästa som hänt mig. Även fast jag aldrig träffat dom <3

2012-01-29 @ 21:14:10
URL: http://astoryaboutonedirection.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag gillar inte tävlingar där man ska motivera eftersom jag inte har någon anledning som gör det är just jag som måste vinna singeln mer än någon annan förrutom att det skulle vara så kul att ha Na na na på skiva för det är en av mina favorit låtar.



Det var 50 ord, svårt att komma på under :) xx

2012-01-29 @ 21:16:29
Postat av: Martha

Killarna är en del av mig. Är och kommer alltid vara. De betyder så mycket. Folk tror väl att jag är korkad och att jag bara slösar tid. Men det gör jag inte! De hjälper mig igenom så mycket! Deras musik,leenden, personligheter lyser upp mitt liv. Jag älskar dom. ♥

2012-01-29 @ 21:28:34
URL: http://onedirectionisbeautiful.tumblr.com
Postat av: Hedde (kungen)

Varför jag vill vinna denna skiva? För då skulle jag glad bliva! Jag har ingen hemma, det får mig att vilja skämma.. One Direction är mitt liv, utan dem är som en mun utan saliv! Vad som gör dig vacker heter låten, fast på engelska om det dig mer belåten.



YEAH BUDDY EXAKT 50!! JAG ÄR GRYM JAOOOOO♥♥

2012-01-29 @ 21:35:53
URL: http://kryptonite.devote.se
Postat av: tove

Jag har verkligen fått Direction Infection. Letar fakta, läser bloggar, lyssnar på och såklart snackar om dem 24/7. Dem är en del av mitt liv nu och jag är besatt. Dem får mig alltid på bra humör, så skivan vore ett plus med tanke på att jag inte äger nån. ♥





2012-01-29 @ 22:05:41
Postat av: Sanna

Jag vill jättegärna vinna skivan för jag har inte den, killarna betyder sjukt mycket för mig. Jag hör deras låtar hela dagarna i mitt huvud, läser om dom osv..



Grattis föresten att du vann resan till London och fick träffa killarna, du är verkligen ett Ultimate fan! ;D

2012-01-30 @ 09:04:18
URL: http://sannaadamssons.blogg.se/
Postat av: Ilsa

I början av november fick jag verkligen direction infection. Killarna förändrade mitt liv. De är så underbara och jag längtar tills jag får krama om dem. Jag vill vinna denna skiva eftersom jag själv inte hunnit köpa någon ännu och jag älskar låtarna på den (+ alla andra 1D låtar såklart).

2012-01-30 @ 19:31:52
Postat av: Jennifer Lorentzon

Jag vill jätte gärna vinna skivan, skulle göra vad som helst för att få vinna den. Jag tycker att jag förtjänar att vinna One Direction skivan för jag älskar verkligen alla killar i bandet lika mycket. Jag har bara gillat dessa underbara killar sen oktober, men jag kände att det var kärlek vid första ögonkastet. Jag älskar deras musik jätte mycket. Det spelar ingen roll ifall de ändrar frisyrer/ klädstil lite då och då, det brukar kändisar göra. Om man är ett äkta fan så ska man fram för allt gilla de för deras musik. Deras utseende är bara ett plus. Sen jag började gilla 1D så har jag inte haft ett liv haha eftersom de gör så att jag inte kan slita mig ifrån datorn. Men jag är glad att jag upptäckte det här bandet för de hjälper mig när jag är glad/ ledsen, utan att de själva vet det.



Jag skulle bli så glad om jag skulle vinna skivan. Jag beställde 1D "Up All Night" skiva när den direkt kom ut i höst (signerad) men den kom aldrig till mig fast jag beställde den. Om jag vann skivan så kommer jag glömma allt med den där signerade skivan att den aldrig kom. Det spelar ingen roll att skivan inte är signerad.

Jag har vart med på massa andra tävlingar om 1D, men aldrig vunnit något. Så jag hoppas att turen är med mig den här gången!



Kramiiz! :)<3

2012-01-30 @ 20:32:55
URL: http://unicorn.devote.se
Postat av: Sarah

Min syster spelade what makes you beautiful för mig i början av januari. Jag kan ärligt säga att jag inte tyckte om den till en början. Iallafall så delar jag och min syster på ett spotify konto och där hade hon gjort en one direction lista. Jag började lyssna lite på what makes you beautiful, more then this och same mistakes. Fastnade för nialls solo i more then this så jag fråga min syster vem det var som sjöng där och hon visade mig bild på niall. Sedan satt jag framför datan med min syster i över en timme då hon visade mig videos, klipp, bilder osv. på killarna. Allt eftersom så började jag lyssna mer och mer på dem och runt jul kunde jag alla låtar utantill. Jag kollade på deras dokumentär och blev avundsjuk på alla som träffat dem. Nu följer jag 5 bloggar om 1D, jag följer dom på twitter och facebook. Med deras musik i öronen så får man alltid ett leende på läpparna. What makes you beautiful är numera än utav mina favorit låtar. Denna skiva skulle betyda mycket för mig, har tack vare min syster hittat mina absoluta idoler så det skulle betyda jätte mycket om jag vann denna tävling! Kram på er tjejer

2012-01-30 @ 23:52:46
Postat av: Sarah

Början av december ska det stå*

2012-01-30 @ 23:53:43
Postat av: Sarah

Glömde helt bort att det bara fick vara 50 ord. Hoppas det är okej ändå! :)

2012-01-30 @ 23:56:37
Postat av: lovisaaa

hej jag är helt galen i dom här killarna!! Dom är helt underbart bra och charmiga dom gör mig glad hela tiden dom lyser up mitt liv helt och hållet al the time! Det är många som tycker att det är töntigt att lägga ner massa tid och pengar men jga bryr mig inte!

2012-01-31 @ 11:32:38
Postat av: Kelly

När WMYB kom blev jag verkligen besatt av låten, den gjorde mig även ännu mer intresserad av 1D. Jag lyssnade på den hela tiden, den är fortfarande en underbar låt & en favorit. Den får mig alltid att känna mig glad, vacker & speciell i 3 minuter & 22 sekunder. Det skulle vara härligt att alltid ha några av One Directions låtar till hands!



Kram!

Den blev pyttelite längre än 50 ord, jag hoppas att det är okej.. Men killarna är en stor del av mig idag, tack vare WMYB, och jag älskar dem galet mycket! :))

2012-01-31 @ 18:08:31
Postat av: Alva

Varför är just jag en värdig vinnare av WMYB skivan?

Jo för att jag är ett STORT fan av dessa underbara killar och har varit det ett tag nu. Jag har haft ett väldigt dåligt självförtroende och inte tyckt att jag är tillräckligt "snygg". Men dessa 5 underbara killar har gjort så att jag har börjat kolla på mig själv på ett sätt som jag aldrig har gjort förut. Tack vare den underbara låten WMYB och killarna så har jag fått ett bättre självförtroende och jag har börjat acceptera mig själv för den jag är. Jag är mycket tacksam över det och skulle verkligen vilja vinna denna underbara singlen.

2012-01-31 @ 18:26:54
URL: http://morethanonething.blogg.se/
Postat av: Louise Rennelöv :)

Jag vill vinna för att jag först och främst inte har skivan (annars skulle jag väl inte vilja ha den:p) men sen så har jag varit med i måååånga tävlingar (Inte bara 1D) men inte vunnit något, så det skulle vara jättekul att vinna för en gångs skull! :)

2012-01-31 @ 19:07:48
Postat av: emie

Jag borde vinna för att jag till min bästa kompis den vill ge, hon älskar one direction och te. Hon stalkar, önskar och drömmer, 1D är det sista hon glömmer. Tänk er själva att få ge en directioner en 1D skiva och se hur överlycklig hon bli, det skulle vara som att vinna på lotteri, magi.



p.s måste tillägga ett tack och att ni är grymt bra som gör en sån här tävling ! tänk att ni kom,mer vara orsaken till att göra någons dag. stort.

2012-01-31 @ 19:09:06
Postat av: sara jahish

Jag vill vinna den här skivan för att jag verkligen älskar one direction!

Jag vill verkligen vinna fast har aldrig tur i sånt!

Jag har gillat one direction sen x factor.

min syster och jag har kollat på x factor nästan varje år, och när jag såg dem här killarna bli en grupp så ville jag bara åka och kolla när dom sjunger men tyvär så har jag aldrig träffat dem:(

men hoppas på de bästa..

Hoppas du hade de kul mathlida verkligen sjukt stolt över dig för att du fick vinna den här tävlingen 1D hade, ni hade as kul och önska jag kunde följa med men aa :(, tack för mig.. kram/// Sara jahish

2012-02-01 @ 17:35:50
URL: http://sarafox.devote.se
Postat av: mathilda

jag vill vinna för att jag älskar one direction och för att jag e med i alla olika tävlingar men jag har ALDIG vunnit någon med one direction eller något annat . Jag skulle ju kunna köpa skivan själv men 1.jag har inte råd och 2 jag får inga pengar av min mamma och pappa . Jag är inte bra på att skriva vrf just jag ska vinna men om jag van vet jag inte vad jag skulle ha gjort mer än att skrika,böla och sånt haha :)



jag måste bara säga hur snälla ni är för att ni ger ut den skivan till den som vinner tävlingen :)

2012-02-01 @ 17:37:57
URL: http://mathildarosenberg.devote.se/
Postat av: jennifer

Roligt att ni ens vill dela med er en sån här skiva till bloggläsarna.

Jag vill gärna vinna den hära underbara skivan med de 5 mest underbara killarnas i världen.

Jag brukar aldrig vinna, inte en sån här stor tävling.

Om jag skulle vinna skivan skulle det betyda allt för mig, att vinna nått som har med One Direction o göra går inte ens beskriva hur lycklig man skulle vara.

När jag mår dåligt, lyssnar jag på deras musik och blir på bättre humor, när ja har tråkigt kollar jag på deras videosar.

Grym blogg <3

2012-02-01 @ 17:41:29
Postat av: anja

De betyder i stort sett ALLT för mig. Känns liksom att dem finns alltid där när ingen annan gör det.. går inte att beskriva hur lycklig de gör mig.

Skulle blivit såå lycklig om jag vann, lovar det!

Du är riktigt snäll som vill göra andra glada.

Ha det bra! :)

2012-02-01 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0