Tack för all kärlek <3

Som ni vet har jag och de andra som vann resan fått en sjukt jäkla massa hat. Jag tar inte åt mig för jag är sån som person, men mina kompisar har mått riktigt dåligt... Hata mig hur mycket ni vill men mina kompisar ska ni ge fan i!

Vissa personer slänger bara ur sig kommentarer som "hatar dig!" "bitch" och massa onödiga saker men en kväll blev jag verkligen besviken och skrev en status på facebook som ni kan se nedan. Jag fick massor av fina kommentarer och här e några av mina favoriter. Ni är verkligen helt underbara, jag älskar er! Ni får mig alltid att le och ja, jag vet inte vad jag ska säga. Ni är världens bästa kompisar/nätkompisar/bloggläsare... :) Tack för att ni finns, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att tacka er <3


Kommentarer
Postat av: Martha

Nemen, där är ju jag! :D

Lol, nejmen ärligt, skit i dom! Du förtjänade att vinna eftersom din motivering var en av de 3 bästa! Jag är jätte glad för din skull! :) x

2012-01-29 @ 21:10:46
URL: http://onedirectionisbeautiful.tumblr.com
Postat av: sabina

Tänkte precis som hon över mig..."Där är ju jag" hah!

OCH, jag tycker det är så himla lågt att folk snackar massa skit om folk som de inte känner. Men det beror bara på avundsjuka! JAG LOVAR. De är ett par skitungar som inte kan inse att ni faktiskt var värda resan till London och träffa killarna! Sen tycker jag att hata är ett så stort ord....det är inte okej att slänga ut det på personer. MEN aja, du är så duktig att du inte lyssnar på de orden! För du får verkligen inte ta åt dig.



oooch, hihi! Jag saknar dig så myyyyycket. Seriöst. Du är så rolig och jag behöver en sån kompis nära mig. PUNKT SLUT. haha! Love you buddiiiiiie <3

2012-01-29 @ 21:23:46
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0