Svar på kommentarer :-)

POSTAT AV: MIRANDA
Förlåååt, jag hade ingen aning om att det va så känsligt för dig, jag skulle inte ha skrivit kommentaren om jag visste :( jag bara undrade för jag tyckte liksom inte att det gick ihop... Förlåt<3
Ni är iaf otroligt fina på alla korten, jättesöta!!
oooch, hihi! Jag saknar dig så myyyyycket. Seriöst. Du är så rolig och jag behöver en sån kompis nära mig. PUNKT SLUT. haha! Love you buddiiiiiie <3
POSTAT AV:
galet vad snygg du var. avvvis.
POSTAT AV: ALVA
hahaha härligt klipp :P.
Du har en sjukt bra blogg måste jag säga :).
Kram
POSTAT AV: MAJA
Jag måste bara säga som många andra säkert redan har sagt, Är så sjukt glad att det var just du/ni som vann tävlingen, är jätteglada för din/eran skull och jag läste igenom din motivering och den var verkligen hur bra som helst! :D Du är såå värd det! och tack för att du delar med dig av allting till oss så vi kan glädjas åt det också!!:D xxxMaja
POSTAT AV: MIRANDA
Harry och Matilda skulle ha världens gulligaste, brunhårigt, lockiga barn! Såååå söta tillsammans, måste komma på parnamn...
POSTAT AV: MIRANDA (ang. Louis William Tomlinson inlägget)
Förlåååt, jag hade ingen aning om att det va så känsligt för dig, jag skulle inte ha skrivit kommentaren om jag visste :( jag bara undrade för jag tyckte liksom inte att det gick ihop... Förlåt<3 Ni är iaf otroligt fina på alla korten, jättesöta!!
- Miranda det är heeelt lugnt :) Om det hade vart jättejobbigt för mig så hade jag inte skrivit om det. Blev glad att någon kommenterade och faktiskt brydde sig om mina känslor för Lou :) och tack så jättemycket, kram på dig!

POSTAT AV: SABINA
[...] Jag saknar dig så myyyyycket. Seriöst. Du är så rolig och jag behöver en sån kompis nära mig. PUNKT SLUT. haha! Love you buddiiiiiie <3
- Asså du... jag började typ gråta när jag läste detta! (yes I cry a lot hahah) Seriöst vi har bara träffats en gång (typ) och vi är redan hur bra kompisar som helst och skrattar verkligen nonstop! Så himla glad att jag lärt känna dig :') SAKNAR DIG!! Men vi ses snart :D<3

POSTAT AV: ANONYM
galet vad snygg du var. avvvis.
- haha tack vad snällt :-) och det är inget att vara avis på, I promise! kram

POSTAT AV: ALVA
hahaha härligt klipp :P.
Du har en sjukt bra blogg måste jag säga :).
Kram
- Ååh tack vad glad jag blir :)) kram!

POSTAT AV: MAJA
Jag måste bara säga som många andra säkert redan har sagt, Är så sjukt glad att det var just du/ni som vann tävlingen, är jätteglada för din/eran skull och jag läste igenom din motivering och den var verkligen hur bra som helst! :D Du är såå värd det! och tack för att du delar med dig av allting till oss så vi kan glädjas åt det också!!:D xxxMaja
- Wow du anar inte hur glad jag blir när du säger såhär!! Tuuuusen tack finaste du, det betyder jättemycket!! :) kraaam

Äääsh, jag slänger upp en bild på två av våra favoritkillar :-) Fortsätt kommentera och ha det bäst mina vänner! kraaaaaaam :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut din motivering till tävlingen här på bloggen?:D

2012-01-30 @ 22:45:43
Postat av: jennifer

Din blogg e ju helt grym!

Är lite avis på att du fick åka och träffa de, men efter att jag läste din motivering så tyckte jag att du var helt klart en vinnare.

Hoppas du hade roligt och att du fick uppfylla din underbara dröm :) <3

2012-02-01 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0