Svar på frågestunden!

POSTAT AV: LINE
Jag har en fråga.. Hur mycket betalade ni själva för resan? Eller betalade Sony music för allt? :)
POSTAT AV: MIRELLA
WHAT ABOUT OUR TOUR!!???
POSTAT AV: MATILDA
var du nervös ?
förstår att ni har haft super KUL !! :D
stora kramar !!!
matilda <3 xx
POSTAT AV: ANDREA
Berätta om vad dem sa o vad ni snacka om i minsta detalj! :D / Andrea <3
POSTAT AV: REBECKA
Hade ni bra platser på konserten? :) xx
POSTAT AV: DANIELLA LERCHE
omg haha har ingen fråga men omg du måste ha vara typ överlycklig :DDDDDDDD
POSTAT AV: AGNES
Gav ni killarna er twitter? :)
POSTAT AV: EBBA!
Vilka är din och Rebeckas favoriter? :)
Och herre gud va kul ni måste ha haft! sjukt glad för eran skull! :)
POSTAT AV: IDA
Sa dem något om när dem skulle komma till Sverige? :')
POSTAT AV: NATALIN <3
Hur kändes det att bli både kysst och att umgås med killarna ? <3 så glad för din skull... vet att jag sagt det typ 100 gg men är verkligen det gumman <3
POSTAT AV:
Sa dom något om sverige? :D <3
POSTAT AV: SARA
Gjorde Harry slut med Caroline efter han träffat Matilda eller????? Har hört att han typ dregla över henne,är det sant eller är det ett ryckte?
POSTAT AV: LINE
Jag har en fråga.. Hur mycket betalade ni själva för resan? Eller betalade Sony music för allt? :)
- Sony Music stod för flyg, hotell, transfer och konsertbiljetter + träffen med killarna :) Så vi betalade mat själva och ah shopping och sånt :)

POSTAT AV: MIRELLA
WHAT ABOUT OUR TOUR!!????
- Hahah Mirella <3 förlåt alla men detta är ett internskämt mellan oss och killarna :)

POSTAT AV: MATILDA
var du nervös ??:D
förstår att ni har haft super KUL !! :D
stora kramar !!!
matilda <3 xx
- Oh ja, jag var nog mest nervös av alla! eller iallafall så var jag den som visade det mest. Jag hoppade runt som en iller innan träffen och skrek typ "FATTAR NI, VI SKA TRÄFFA KILLARNA SNART!!!" ungefär var 5 minut... hehe :)

POSTAT AV: ANDREA
Berätta om vad dem sa o vad ni snacka om i minsta detalj! :D / Andrea <3
- Det kommer :-)

POSTAT AV: REBECKA
Hade ni bra platser på konserten? :) xx
- Yeah buddie, vi var nere på golvet typ i mitten. Vi såg jättebra! Här har jag inte zoomat något :)


POSTAT AV: DANIELLA LERCHE
omg haha har ingen fråga men omg du måste ha vara typ överlycklig :DDDDDDDD
- Hahah japp you got that right :)))) Asså jag kan fortfarande inte fatta det... asså... wow! haha

POSTAT AV: AGNES
Gav ni killarna er twitter? :)
- Yes, dem fick ett kort av oss (i form av en sverigeflagga) där vi skrev typ "SVERIGE ÄLSKAR ER, come back soon" och sen alla våra twitternamn + typ "köttbulle" "rumpa" "puss puss" osv. :)

POSTAT AV: EBBA!
Vilka är din och Rebeckas favoriter? :)
Och herre gud va kul ni måste ha haft! sjukt glad för eran skull! :)
- Becka hoppar lite mellan Zayn och Niall tror jag. Och min favorit... Niall och Liam. Dem var så sjuuukt underbara! Innan träffan var Louis min favorit men det ändrade sig faktiskt under träffen när man väl fick träffa dem. Och tack så jättemycket sötnos :-)

POSTAT AV: IDA
Sa dem något om när dem skulle komma till Sverige? :')
- Yes, Niall sa "soon" och Harry sa "in the midsummer" tror jag :)

POSTAT AV: NATALIN <3
Hur kändes det att bli både kysst och att umgås med killarna ? <3 så glad för din skull... vet att jag sagt det typ 100 gg men är verkligen det gumman <3
- Haha "kysst" låter så himla bra! Jag har inte ens ord för det... det var helt underbart! Ska jag va ärlig så tänkte jag inte så mycket på pussarna jag fick på kinden. Jag var så upptagen med att kolla in i kameran och försöka le utan att se ut som ett freak haha. Och att umgås med dem var också verkligen helt underbart. Det var så himla härligt att bara kunna gå fram till vem man ville och lixom ba "tja vad händer?" utan en massa skrikande fans runt omkring! :) Det blev mycket mycket personligare. Tusen tack tjejen det betyder jättemycket :)<3

POSTAT AV: Anonym
Sa dom något om sverige? :D <3
- Dom sa det ovan om när dem ska komma och så blev Niall jätteglad när vi nämnde att vi var från Sverige. Han ba "Oh Sweden?" och gav oss världens leende haha :) så himla söt!

POSTAT AV: SARA
Gjorde Harry slut med Caroline efter han träffat Matilda eller????? Har hört att han typ dregla över henne,är det sant eller är det ett ryckte?
- Haha bästa kommentaren ever!! Jadu jag vet inte riktigt vad jag ska säga men Harry var på och pussade på Matilda lite grann ja :)) dom skulle verkligen passa ihop, ja menar kolla här!! så himla sur att Harry inte gav henne sitt nummer eller nått! Ska f*n se till att det händer nästa gång :))


Kommentarer
Postat av: Miranda

Harry och Matilda skulle ha världens gulligaste, brunhårigt, lockiga barn! Såååå söta tillsammans, måste komma på parnamn...

2012-01-29 @ 22:06:25
URL: http://stripedcity.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0