Malik monday (:

Hade sovmorgon idag... eller ah egentligen inte för det var självständigt arbete på samhällslektionen men jag orkade inte. Sen jobbade jag och mina kära vänner Amanda och Emma på lite inför Kenyaresan på fredaaaaag! (siiik!!) Vi diskuterade vad vi skulle välja om någon hotade med att våldta oss eller döda oss. Emma valde att bli våldtagen, jag att bli dödad och Amanda var nog nånstans där emellan. Weird konvo, I know... men sen åkte jag hem och japp det var min skoldag.

När jag kom hem satt jag med min webbdesignsläxa heeela kvällen, men nu är jag äntligen klar! Den gick ut på att skapa en egen hemsida. Liiite jobbigare än det låter, just saying! Vill ni se den? Nu har jag bara samhäll, fysik, engelska och projektarbetet kvar, kanske bra om man dog i kenya? hehe ne...

Nu kanske jag ska läsa lite engelska men asså... men klockan är ju 22:41... Men min lärare hatar mig och jag kanske borde anstränga mig lite? hmm vi får se!

Här har ni en random bild på mig, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0