Louis William Tomlinson

Yes, han är nog det enda jag tänkt på sen träffen (ah okej ja tänkte redan på honom 24/7 innan träffen...) eftersom vårt möte blev så... fel. Jag vet inte vad jag ska göra! Okej jag ska börja från början;

Louis har sedan lääänge vart min favorit och tro det eller ej men man får faktiskt ganska starka känslor för dom där fem killarna tillslut. Louis är min drömkille. Han är perfekt. Louis är precis min typ av kille. Hans hår, leende, ögon, randiga kläder, chinos och tjaa hans rumpa är rätt A+ den med! Jag är olyckligt kär i honom. Jag har fått sjuuukt många kommentarer som typ "Åååh du och Louis hade vart perfekta för varann" "Du är verkligen tjejversionen av Louis, Ni skulle passa så sjukt bra ihop" osv osv... Det är självklart jättekul att höra men man börjar ju hoppas då lixom att det någon gång kommer bli något (viiiilket är omöjligt!!). Men nu när jag äntligen skulle få träffa dem nästan ensam så pushade mina vänner mig att jag skulle gå raka vägen till Louis och säga hur jag känner, vad kan jag förlora på det? Och några andra av mina kompisar (+ AMANDAS MAMMA) tyckte jag skulle ta på Louis rumpa, men det är en annan historia... Iallafall, jag var så sjukt taggad på att faktiskt göra det, alltså säga hur jag känner för han (INTE ta på rumpan heh).

Idag fick jag den här kommentaren på bloggen av en tjej som heter Miranda;

Hej! Du skrev innan att louis är din största kärlek, men ändå pratade du knappt med honom? :( har det förändrats hur du känner för honom nu i efterhand? är du besviken på hur du TRODDE att han skulle vara och typ har vi blivit lurade av videorna, att han egentligen inte är värsta busig och glad och allt?

Jag började nästan gråta av den kommentaren för den gick verkligen rakt in i hjärtat och nu ska jag förklara varför... När vi väl var på träffen och Liam, Niall och Hazza kom in i rummet så dröjde Louis och Zayn kvar utanför en stund. Min första tanke var något i stil med "Vad gör dom? Drygt av dem att inte komma in...) och ni vet det är det där första intrycket som spelar roll. När jag skulle ta kort med honom senare så sa han inte mycket och det var jag som fick honom att skratta och inte tvärtom. Jag blev faktiskt väldigt chokad över hur han var i verkligheten... Ah ni vet ju hur han är i alla videosar osv, världens pajas! Jag blev lite... vad säger man? avtänd? I just det tillfället så var han bara dryg i mina ögon. Don't hate me! Så därför hängde jag med Liam och Niall istället för att dem var så sjukt roliga och skojade konstant!

Efter träffen så hade mina känslor för Louis försvunnit helt. Dem var som bortblåsta, to be honest!
Men efter ett tag slog det mig... Louis var blyg. Fattar ni? Louis = blyg? Precis som Niall sa i en av deras videodagböcker; "And the Tommo... was quiet! But when you get to know him, it's Tommo time!". Hej jag är dum i huvudet, jag sumpade hela min chans med Louis för att jag inte visste att han var blyg? och jag som trodde att jag visste allt om honom... Just nu vill jag bara åka tillbaka, göra om allt och bara vara med Louis! Wow... (inte för att jag ångrar något annat jag gjorde men ni förstår vad jag menar va?)

Nu kommer jag aldrig få tillfället att prata med the love of my life igen... Good job Thilda! Och nej, jag är absolut inte otacksam för vad jag har fått uppleva! Det var utan tvekan den bästa dagen i mitt liv men just det här med Louis var lite jobbigt... ni förstår va? kram på er och här kommer en bildbomb <3


Och två bilder från 1 oktober 2011... :) (jag har förändrats lite ja...)


Vilken är eran favoritbild? :)<3

Kommentarer
Postat av: nattis

åh min fina, fina mathilda. jag förstår dig precis, för du vet att min stora kärlek här i livet också är the great tommo. du vet oxå allt jag sagt åt dig angående det här redan, så ska inte skriva en novell här.



min favorit bild är den när ni två skrattar tillsammans :') blir varm i hela kroppen när jag ser den. så himla fint ögonblick <33

2012-01-29 @ 23:50:26
Postat av: Julia

Oh my god! Fick tårar i ögonen.. fråga inte varför men.. :')

2012-01-30 @ 12:53:00
Postat av: Jessica

Min favorit är den när ni båda skrattar och kollar in i kameran! Ni är hur vackra som helst! Och när du träffar han nästa gång (de kommer du göra, det lovar jag!) kommer han säkert ihåg dig, och är inte lika blyg?! :):) x

Postat av: Natalie

Bild 4-5 var helt klart bäst! Dom var mest naturliga och på bild 4 så skrattade ni på riktigt! Dom bilderna var jätte härliga! :)

2012-01-30 @ 17:39:27
URL: http://nataliiejohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

asså thilda, från början fick du mig att tro att du inte gillade honom mer, men jag förstår dig. Men, man kan inte tro att LOUIS är blyg!! Men, du har träffat honom och har GALET FINA bilder med honom. Sååå glad för din skull! Pusssss x

2012-01-30 @ 19:32:29
URL: http://samemistakes.blogg.se/
Postat av: miranda

Förlåååt, jag hade ingen aning om att det va så känsligt för dig, jag skulle inte ha skrivit kommentaren om jag visste :( jag bara undrade för jag tyckte liksom inte att det gick ihop... Förlåt<3

Ni är iaf otroligt fina på alla korten, jättesöta!!

2012-01-30 @ 20:03:20
Postat av: miranda

Förlååååt, hade jag vetat att det va så känsligt för dig så hade jag aldrig skrivit den kommentaren :( Men jag visste inte. tyckte bara att det verkade konstigt så ville fråga... förlåt<3

Ni är iaf otroligt söta tillsammans!!

2012-01-30 @ 23:20:31
Postat av: Elina

Jag tror det var bra att du inte sa något. Om dina vänner peppat dig så mycket så kanske du hade en liten, liiiten förhoppning någonstans och han har ju en flickvän som han verkar vara totalt förälskad i så det kanske var för det bästa :) Kul att du hade det så bra med de andra i alla fall :)

2012-01-31 @ 00:19:03
Postat av: Anonym

Hahaha upppps skrev en kommentar som inte gick iväg (trodde jag), skrev typ exakt lika en gång till och så skickades båda... Fail. :)

2012-01-31 @ 22:56:49
Postat av: elin

Herree, Louis är the love of my life också! kan inte ens tänka mig hur det var att träffa han och de andra, det gör liksom ont i hjärtat när man ser honom med någon annan, haha!! Men var det lätt att prata med dem och ,hur var zayn?:) var det några som kom väldigt bra överens?)

2012-02-19 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0