Det finns mycket att säga om denna videon!

Efter en hel dags städande förtjänade jag en liten paus, och hittade denna videon!

Det gick inte att bädda in videon så ni får klicka här för att se den :)

Jag säger bara en sak om när Harry sjunger vid 1:01... PERFEKTION!!
Och ni kanske såg att dem bytte kläder? Sjukt kul gjort men ush vad dom inte passade i det. Haha jag menar kolla på Harry! Han ser ut som en bonde i Liams skjorta. Zayn ser ut som en brat. Niall är som vanligt. Louis har nån himla öltröja på sig och Liam... Liam Liam Liam...!?!? Du ser... nee asså ge tillbaka kläderna till Louis HAHAHA! Älskar verkligen killarna, så himla sköna! Och för övrigt så sjunger dom lika perfekt som vanligt, killarna är verkligen något speciellt <3

Nä men nu ska jag fortsätta städa (mitt rum blir aldrig klart....) och plugga lite. Har tuuusen saker jag måste hinna med innan jag åker till Kenya på fredag. Och just det, här är några supergulliga minihamburgare som vi åt till middag idag. haha man kunde nästan sluka dom i en tugga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0