Svar på kommentarer

POSTAT AV: ALVA
Vilket gymnasium går du på? :)
Kram
Vet du var det finns och köpa boken dare to dream? har letat i CDON men hittar inte, Har kollat på bokus.se men där var det slut.
Vilken bok tycker du är den bästa av alla deras, vilken skulle du köpa? :)
Svara gärna i bloggen, eller mejla mig med svaret, snälla :) <3
POSTAT AV: JENNIFER
Din blogg e ju helt grym!
Är lite avis på att du fick åka och träffa de, men efter att jag läste din motivering så tyckte jag att du var helt klart en vinnare.
Hoppas du hade roligt och att du fick uppfylla din underbara dröm :) <3
POSTAT AV: ALVA
Vilket gymnasium går du på? :)
Kram
- Jag går på Mikael Elias Gymnasium i Göteborg :) Där läser jag naturvetenskap och tack och lov så tar jag studenten alldeles alldeles snart, rättare sagt den 31 maj! Can't wait!

POSTAT AV: JENNIFER
Vet du var det finns och köpa boken dare to dream? har letat i CDON men hittar inte, Har kollat på bokus.se men där var det slut.
Vilken bok tycker du är den bästa av alla deras, vilken skulle du köpa? :)
Svara gärna i bloggen, eller mejla mig med svaret, snälla :) <3
- Den verkar tyvärr vara slut överallt, t.o.m Adlibris där jag köpte min. Men köp den från någon engelsk sida såsom amazon eller hmv :) Det är säkra sidor! Ska jag vara ärlig så har jag inte läst hela Dare To Dream boken hehe. Jag har bara läst Louis, Liam och Harrys kapitel. Jag gillar nämligen inte att läsa och får faktiskt aldrig idén att bara sätta mig ner och ta tag i en bok. Men av det jag läst av Dare To Dream så tycker jag nog att Forever Young är mycket bättre. Den boken läste jag ut på en dag och dessutom var den riktigt rolig! :) Meeeeen jag rekommenderar dig att köpa båda såklart!

POSTAT AV: JENNIFER
Din blogg e ju helt grym!
Är lite avis på att du fick åka och träffa de, men efter att jag läste din motivering så tyckte jag att du var helt klart en vinnare.
Hoppas du hade roligt och att du fick uppfylla din underbara dröm :) <3
- Ååh tack så jättemycket, vad roligt att höra! :) Och tack igen, jag hade the time of my life och jag tror inte något kan toppa det to be honest :) Best day of my life! kram

Vacker bild jag vet ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÄLSKAR din blogg ! Oh kanske lite sent men jag säger det i alla fall. GRATTIS, läste din motevering och du förtjänade det helt klart !!! :) sen måste jag bara säga att du är väldigt söt ! :)) hihi är lite hyper ;)

Juste,en fråga bara :) Var Niall lika glad och sprallig i verkligheten ? :D

Hoppas du får det bra i Kenya ! :D

2012-02-03 @ 09:42:22
Postat av: Tanja

shiiit vad fint hår du har! :o :D

2012-02-04 @ 01:05:54
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/
Postat av: Anonym

lockar du ditt hår varje dag ? :)

hade varit roligt om du kunde berätta hur du gör ditt hår för det är helt underbart, önskar att jag har likdant hår som du har :)

kramisar

2012-02-06 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0