This is how I roll

Nu ska jag berätta vad jag gjorde igår. Vi var hemma hos Emma och grundmålade spånskivorna till vår monter som vi ska ha på UF-mässan nästa vecka. När vi målade kom "Sexy and I know it" på radion. Och i den låten sjunger dem ju "This is how I roll", vilket jag kommer på när jag står och "rollar" på med färg, så jag börjar dansa och sjunga med medan jag rollar på extra mycket. Det tyckte jag var skitkul! Jag skrattar ganska ofta åt mig själv höhö... Men erkänn, lite kul var det? Fattade ni ens? Aja här kommer lite bilder. Jag har målat skivan till höger och aah, den är ju snyggast måste jag säga...


Och här kommer en snygg bild på mig när vi målade. Jag och Amanda köpte assnygga målar-OnePiece's som vi drog på oss. Assnyggt, swag! Imorgon ska vi fortsätta måla och då ska jag ta ännu mer fina bilder som jag ska visa er sen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0