Svar på kommentarer

POSTAT AV: MATHILDA
Vad gör du i kenya??
- Vi är här för att göra ett projektarbete med skolan. Så det är jag, mina två klasskompisar och en lärare som ska vara här i två veckor. Jag kan berätta mer sen :)
POSTAT AV: NATALIE
Åh gud så vacker Liam är!!! :') Kan inte ni ha någon mer tävling?! Det skulle vara jätte kul!:D
- Visst är han! Jodå, det kommer fler tävlingar sen. Men just nu är jag i Kenya så ni får vänta tills jag kommer hem :)
POSTAT AV: ANONYM
Du sa att du gick på Michael Elias gymnasium tidigare. Är det ett bra gymnasium? tror jag ska gå där :)
- Yes jag går där. Asså skolan är helt okej ändå men det är fett mycket plugg... :/
POSTAT AV: LOVISA
ÄLSKAR din blogg ! Oh kanske lite sent men jag säger det i alla fall. GRATTIS, läste din motevering och du förtjänade det helt klart !!! :) sen måste jag bara säga att du är väldigt söt ! :)) hihi är lite hyper ;)
Juste,en fråga bara :) Var Niall lika glad och sprallig i verkligheten ? :D
Hoppas du får det bra i Kenya ! :D
- Ååh tack vad glad jag blir! :) Tack tack och tack! Yes, Niall är faktiskt mer sprallig och glad i verkligheten. Hur kul som helst! Han är helt underbar :) Tack, jag tror jag kommer få det kanon i Kenya! :)
POSTAT AV: TANJA
shiiit vad fint hår du har! :o :D
- taaack :)
POSTAT AV: MATHILDA
Vad gör du i kenya??
- Vi är här för ett projektarbete i skolan. Så det är jag, mina två klasskompisar och en lärare som ska vara här i två veckor. Jag ska berätta mer sen :)

POSTAT AV: NATALIE
Åh gud så vacker Liam är!!! :') Kan inte ni ha någon mer tävling?! Det skulle vara jätte kul!:D
- Visst är han! Jodå, det kommer fler tävlingar men just nu är jag i Kenya så ni får vänta tills jag kommer hem :)

POSTAT AV: ANONYM
Du sa att du gick på Michael Elias gymnasium tidigare. Är det ett bra gymnasium? tror jag ska gå där :)
- Yes jag går där. Asså skolan är helt okej ändå men det är fett mycket plugg... :/

POSTAT AV: LOVISA
ÄLSKAR din blogg ! Oh kanske lite sent men jag säger det i alla fall. GRATTIS, läste din motevering och du förtjänade det helt klart !!! :) sen måste jag bara säga att du är väldigt söt ! :)) hihi är lite hyper ;)
Juste,en fråga bara :) Var Niall lika glad och sprallig i verkligheten ? :D
Hoppas du får det bra i Kenya ! :D
- Ååh tack vad glad jag blir! :) Tack tack och tack! Yes, Niall är faktiskt ännu mer sprallig och glad i verkligheten. Hur kul som helst! Han är helt underbar :) Tack, jag tror jag kommer få det kanon i Kenya! :) skönt att komma ifrån kylan :))

POSTAT AV: TANJA
shiiit vad fint hår du har! :o :D
- Taaack! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0