Sein...?

HAHA det här skrev precis min kompis Emma på sin blogg;

"Förresten blir man helt hjärntvättad när man umgås med dessa tjejerna! Idag har jag lärt mig alla namnen på medlemmarna i pojkbandet One Direction (som Mathilda verkligen älskar). För att bevisa mina kunskaper kommer här alla namnen: Harry, Sein, Louis… eh, okey. Jag är inte helt hjärntvättad än för jag kommer inte ihåg de sista namnen"

Om det hade vart någon av mina systrar som skrivit det hade jag jagat dom med morötter men när det är Emma så skrattade jag bara. Meeeen jag får nog tjata lite mer om 1D tror jag...

Kommentarer
Postat av: Emma Wåström

NEEEEEEEEEJ! Asså, jag ÄR smart. Jag LOVAR! :O

2012-02-06 @ 20:17:13
Postat av: nattis

orkar inte kommentera på alla inlägg, så kör allt i en och samma kommentar här ;) ni ser ut att ha det sjukt bra, så himla fina bilder! :') och mathilda.. sluta snacka om att du ska bli 'fetare', du är inte 'fet' någonstans! chicken håller med mig.. (läs facebook, he's back.) TA HAND OM DIG!!! klappa lite giraffer åt mig oxå <333333



och angående din kompis och hennes inlägg på hennes blogg. hahahahahah skrattar fortfarande. 'sein' hahahahah xD

2012-02-06 @ 20:42:33
Postat av: sabina

HAHAHAHAHA...SEIN. Jag orkar inte! hahaha

2012-02-07 @ 07:22:46
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0