Ridsport!

Idag kom jag hem ganska tidigt från skolan så jag tog mig tid att sysselsätta mig med det som mitt liv brukade gå ut på förut, nämligen hästar. Jag kollade på både hoppning och dressyr från Göteborg Horse Show som avslutades igår. Jag kunde tyvärr inte besöka hästshowen iår eftersom jag har grymt mycket saker att göra i skolan. Skolan förstör verkligen allt!

Mina stora förebilder inom ridsporten är utan tvekan Rolf-Göran Bengtsson och Patrik Kittel. Dem rider så otroligt bra så man får ju bara gåshud!! Jag har träffat ryttarna flera gånger och jag måste säga att Patrik Kittel är huuuur trevlig som helst! Roffe är såklart också trevlig men lite mer tillbakadragen ;) Här kommer en bild från när Patrik vann häromdagen;

Foto: Peter Zachrisson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0