Nattis gästbloggar.



Tjabba tjena hallå!

Tittar in här och skriver några rader åt Thilda som är och.. ja.. ni ser ju på bilden vad hon pysslar med just nu. Hon är stark min tjej, hon kan t om flytta bilar. Haha nä skämtosido, Thilda har fullt upp just nu i Kenya men hon verkar ha det hur bra som helst. Är säker på att hon kommer skriva allt om vad hon gjort de senaste dagarna så fort hon är hemma och har tid igen :)

Thilda har lämnat mig här hemma med ansvaret för vår kyckling Nandos. Yes, vi har ett kärleksbarn tillsammans. Han har blivit lite tjock efter att han rymt till L.A med Niall, så jag har tagit med han på gymmet med mig de senaste dagarna. Går väl sisådär, han gnäller mest över att hans ena mamma är i Afrika och glömde ta med honom. MEN så går det när går och blir divig och tror man kan åka iväg med 5 killar och steka i L.A i flera dagar och bara lämna ett brev efter sig till sina oroliga föräldrar. Ungar..

Annars då, har försökt blom telegrafera till Kenya men av någon konstig anledning kan inte Interflora skicka blommor dit. Waaaat the fuk? Menar hallå, jag ska väl kunna fira min älskade på alla hjärtans dag även fast hon är i ett annat land? Sikka dumheter. Försökte googla Kenya och blomtelegrafering men kom inte upp så många förslag, någon som vet? Annars förlåt mig Mathilda, blir inga blommor.. Kan försöka ringa till någon hydda i Kenya och se om dom kan gå och plocka nån blomma efter vägen och komma med den till dig.

Nu ska jag sluta snacka massa dynga och ta mig i kragen. För er som läser min (Nattis) och Thildas novell kan jag meddela att jag fortfarande jobbar stenhårt med nya delen. Har varit så mycket de senaste dagarna, har lyssnat på NRJ så mycket att jag blivit hjärntvättad och beter mig lite underligt.. Men jag har kommit en bit på vägen iaf! Ska försöka ha uppe nya delen i veckan, promise! PEACE OUT!

xx Nathalie

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHAH!!! Jag älskar detta.

2012-02-13 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0