heyoo

Tja, nu sitter vi här o degar på hotellet. Vi var och åt på något överklasställe förut för vår lärare ville visa på kontrasterna mellan rika och fattiga. Sen gick jag och Amanda iväg till något köpcenter som vi aldrig hade vart på, men vi hittade faktiskt dit! Det krångliga var att ta sig över vägen för bilarna kör som idioter + att det är mycket trafik. såhär är det lixom i Kenya; "bil före gående". Japp så det är livsfarligt att ens kolla på vägen typ. Nä men ah ni fattar! Dom kör verkligen som dårar. Vi blev ju påkörda igår sooo...! Men när vi äntligen kom fram så fanns det inte så mycket att se. Men vi gick in i mataffären o köpte vattenmelon, ficklampa, pennor... och tuggummi och glass för 2 kr. och fanta för 2,50! BILLIGT BILLIGT! kommer vara feeeeet(are) när jag kommer hem hehe! Och just det! Alla kollar på oss jättemycket (troligen för att vi är vita!?) och det är jättemånga män som ba: "Hi, How are you?" och vi ba eeeeeh och fortsätter gå HAHA :p

Jag tog ju med mig min Dare To Dream bok och förut försökte jag lära Emma namnen på killarna. Emma kan verkligen inte förstå det här med fangirling och blablabla så hon tycker jag är helkonstig. Men hon sa att killarna såg ut som modeller och nu tror jag att hon kan deras namn också. JAG ÄR STOLT! :D Men både Amanda och Emma verkar ha lite svårt att lära sig Liams namn? why? :S Här får ni en passande bild. Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Tanja

asså ÅÅH vad den bilden är fin... !! :)

2012-02-06 @ 22:27:19
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0