Day 2 of 1D

2. Have you ever cried over the boys?

Japp... Dock bara ett par gånger. Första gången var nog när jag såg dem för första gången den 10 juni. Jag grät inte men jag fick tårar i ögonen. Andra gången var på flygplatsen den 2 oktober när jag och Louis stod bredvid varandra för att ta kort och Paul kom och drog bort Louis. Louis sträckte sin hand efter mig och ropade att han var ledsen. Då började jag storlipa höhö. Tredje gången var på eventet när vi inte kom in och fjärde gången när jag vann The Ultimate Swedish Fan tävlingen. Så 2 ggr har det vart glädjetårar och 2 ggr har det vart för att jag verkligen var ledsen :)

Bilden här är tagen av Sony Music på eventet den 2 oktober när vi fick komma in efteråt och hälsa på killarna. Ni ser mig där i vit jacka med kameran framför ansiktet. Tur att jag hade kameran där för annars hade ni fått sett något hemskt... Mascara i hela ansiktet och rödsprängda ögon. Killarna måste tyckt jag var knäpp eller nått !?


Kommentarer
Postat av: Sofia

LOL OMG JAG ÄR MED PÅ BILDEN JAG MED :D jag är den längst bort med lila tröja och orange tröja under ;) Stooooolt ;)

2012-02-09 @ 21:51:38
URL: http://directionstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0