Lenswaaaay...

...Är väll någonting alla hört på både radio och tv? Tänkte väll det!

Så... Är ni som jag? Köper ett par fejkbrillor för att ni inte har råd med riktiga och tittar avundsjukt på de som går förbi med ett par äkta? Välkommen till klubben! Dessutom tycker jag det är väldigt kul att anordna tävlingar här på min fina lilla blogg vilket jag har visat tidigare (där ni kunde vinna en skiva och ett örngott). Hur hänger då detta ihop undrar ni? Jo för att jag är med i Lensways tävling om att vara bloggambassadör för Lensways största bloggtävling någonsin!! Om man nu blir utvald till bloggambassadör får man hålla i en tävling för sina läsare MEN får även ett par valfria solglasögon (gissa vilka jag vill ha...) och marknadsföring för otroliga 20,000 kr! Woah visst låter det häftigt?
Här kommer en liten fin... tja, vad kallar man det? En bildberättelse om varför jag vill ha ett par Ray-ban!

Här är jag i mina fejk Ray-ban! Snett sitter dom också... hmm... behöver kanske ett par äkta? Men råd har jag icke för jag är en fattig student!


Men vilka av Ray-ban's alla modeller vill jag ha? Jo dessa snyggingar!;
Ray-Ban - RB3025-001 51 Aviator hos Mylovebasket

Varför vill jag då ha ett par Ray-ban Aviator? Jo:
- Det är de snyggaste solglasögonen och passar bäst på mig!
- Självklart för att skydda ögonen mot solen och att det är jobbigt med sol i ögonen.
- Jag har väldigt solkänsliga ögon så jag använder solglasögonen väldigt ofta, ja varje dag!
- Dem är sköna!
- Perfekt att ha om man ser lite (eller mycket...) sliten ut.
- Man ser cool ut, haha!
- Och det är kul att sitta och stirra på människor på bussen HAHA! Jag vet att ni också gör det...

Och Alla passar i Ray-bans. och Ray-bans passar alla. Så är det bara! Dessutom kan man ha Ray-bans till alla olika sorters outfits! Såhär skulle jag se ut med ett par äkta Ray-Ban... fint va? haha!


Och min coola häst passar också i ett par Ray-Ban. Eller vad säger ni??


Gå gärna in på Lensways hemsida och kolla på deras stora utbud av solglasögon! Jag är säker på att ni kommer hitta något som passar er i både stilen och plånboken :) LENSWAY.SE

Så alla underbara läsare, önska mig lycka till nu! För jag skulle väldigt gärna vilja hålla i en härlig tävling för de bästa läsarna i hela världen samt att jag inte hade sagt nej till ett par Ray-ban! Kram på er :))

Kommentarer
Postat av: sabina

HAHA! Asså du är otroligt rolig, MUPP! och den här" Och det är kul att sitta och stirra på människor på bussen HAHA! Jag vet att ni också gör det..." HAHA. Lollar, jag gör alltid det, fast när jag är ute och går. LIKE A BOSS!

2012-04-30 @ 15:57:09
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Isabelle

LYCKA TILL THILDA!!!! :D :D

2012-04-30 @ 22:18:23
Postat av: Matilda

Lycka till MATHILDA !!!!!!

Älskar din scarf !!!

Var har du köpt den ??? :D

KRAM <333

2012-05-01 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0