Världens bästa kompisar!!

Efter att ha haft en ganska jobbig dag i skolan igår med både prov och diskussioner kom jag hem och såg ett gulligt litet paket ligga på köksbordet. -Vad har jag nu beställt?, tänkte jag men när jag öppnade så var det från mina bästa skåningar Angie och Johanna!! Dem är ju heeeeelt underbara och får mig alltid att le! Gud va glad jag är som har dom :)<33 Tack tack tack!!


Och så verkar alla mina kompisar ha fått sina julkort! Dem blev sååå glada och då blir jag också jätteglad :D Såhär såg de ut ungefär. Jag gjorde lixom korten på internet och det var första gången, så blev glad att korten blev så fina och faktiskt kom fram :)) Dock kunde jag inte skicka till alla mina kompisar för då hade jag blivit pank, så jag skickade till mina allra allra närmaste! Bilderna nedanför är från Amanda, Evelina och Frida! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

älskar dig finaste du! x

2011-12-21 @ 19:02:52
URL: http://samemistakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0