Svar på frågestunden!

Postad av Sabina:
aaah! I love the pic of you guys, it's so cute! haha.
1. Soo, when was the first time you saw the lads in 1D? Was it on tv or youtube? 
2. Which song do you like most with 1D and The biebs? 
3. What would you say to the guys if they called you? <3
Svar: Nu vet jag att du är svensk så jag svarar på svenska :)<3 och taack visst är den? haha 1. Det var faktiskt på youtube. Min kompis Nicolina länkade deras video från Judges Houses och jag tänkte ”Vad är detta? Inte ännu fler wannabe’s…” eftersom jag då hade en stor crush på Bieber. Men jag kollade på klippet och efter det var jag fast. Jag kollade upp dem mer på youtube och resten är historia haha. Detta var den 3e maj och den dagen glömmer jag aldrig! :) 2. Med 1D gillar jag nog One Thing och Everything About You bäst. Och med Bieber… Jag tror nog att Up slår allt :) 3. Bra fråga… Jag vet inte. Jag hoppas aldrig dem ringer mig (egentligen inte!) för jag har väääärldens telefonskräck hahah!

 

Postat av Alva, www.onedaystory.blogg.se:
Läser du några novell bloggar? Kram!
Svar: Jag gillar inte att läsa så jag har inte orkat lixom haha. Men det finns faktiskt en som jag har fastnat för. Den heter www.odnovell.blogg.se och jag tycker definitivt ni ska ta en titt på den. Och har ni några förslag på bra noveller får ni gärna tipsa mig!

 

Postat av Mikaela Eliasson:
Hur kan du vara så sjukt söt och gullig mot alla?! åh, jag dör :) jag är glad att du vann, visste redan innan att skulle vinna :) blev inte ens ledsen att jag inte vann, för du var såååå värd det! <3 (inte direkt en fråga... men var tvungen att säga det !)
Svar:  Guuuuuud  va söt du är Mikaela!!! Tack!! Jag vet inte vad jag ska säga… jag är så som person antar jag. Jag gillar att göra folk glada och eftersom ni har vart så sjukt himla gulliga mot mig måste jag vara ännu gulligare tillbaka, för det förtjänar ni!! :)<3 Och tusen tack igen, även om jag inte är mer värd än någon annan att åka :)<3

 

Postat av Cornelia
Skulle vi kunna få se mejlet du fick av Nina från Sony music sweden? ;) x
Svar: Jag vet faktiskt inte om jag får lägga ut det. Men jag ska dubbelkolla med Nina och så kanske jag lägger upp det senare isåfall. :)

 

Postat av Ayan:
Medans du snackar med killarna(1D) kan du väl kanske berätta om hur mkt finare Göteborg är än Stockholm. Och vad var ditt motiv.
Svar: Haha! Jag ska definitivt säga att de ska komma till Göteborg i alla fall. Och menar du motivering? Isåfall finns den lite längre ner här på bloggen :)

 

Postat av Sara, www.dailylife.se:
Vad tycker du om harry och caroline? :))
Svar: Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad jag tycker. Jag har faktiskt inget emot att de dejtar, om de nu gör det. Caroline verkar vara en härlig kvinna och hon är faktiskt riktigt snygg. MEN Caroline skulle passa bättre med Olly Murs ;)

 

Postat av Matilda, www.matildaaw.blogg.se:
Planer för dagen? :)
Svar: Ska försöka få lite skolarbete gjort eftersom jag ligger efter men också städa lägenheten. :)

 

Postat av Sabina, www.musikmongot.blogg.se:
1. Vilken dag åker ni till London? Dagen innan eller samma dag som 1D konserten är? 
2. Och vilket hotell kommer ni bo på? För om vi får köpa era biljetter så har vi ingen aning om vart vi ska sova..hah! 
3. Vilken är den bästa låten på Up all night enligt dig? 
BIIIG HUG <3
Svar: 1. Vi åker på morgonen, samma dag som konserten. Alltså den 22e januari och åker hem dagen efter :) 2. Beror vilken resa du menar. När jag och Rebecka ska åka själva ska vi bo på ett hotell vid Oxford street. Och när vi åker med Sony Music har jag faktiskt ingen aning om vart vi ska bo. :) 3. Woaah bra fråga… Gillar de flesta låtarna grymt mycket men två som verkligen får mig att dansa och sjunga med varje gång är One Thing och Everything About You. :)

 

Postat av Evelina:
Grattis du är värd vinsten! 
1. Är du nervös inför att träffa killarna igen?
2. Och vill du göra i framtiden? kramis
Svar: Tuuusen tack, vad glad jag blir!! :) 1. Sjukt nervös! Vet inte vad jag ska säga eller någonting. Jag får komma på nått fyndigt så dem kommer ihåg mig. :) 2. Tycker inte om den här frågan haha! När jag började gymnasiet ville jag bli veterinär men nu när jag väl ska ta studenten har jag börja tänka på annat. Det skulle vara sjukt kul att jobba med kändisar eller jobba på någon ungdomstidning! Jag vill inte växa upp, jag vill jobba med något som har med tonåringar att göra så jag slipper växa upp haha.

 

Postat av Frodo:
DU ÄR SÖÖÖT!! åhh e så glad för dig :') ses i london babyy broo! x
Svar: Det där kanske inte va en fråga men taaaaack finaste du!!! Yeah, det kommer bli awesome!!<3

 

Postat av Evelina, jag är bäst, www.jagheterevelinah.blogg.se:
Vad är det bästa med mig? Eller så kan vi ta en seriös fråga som.... ÄR DU PEPP PÅ ATT RESA IVÄG ELLER?
Svar: Det bästa med dig? Hmm att du alltid finns där för mig och vi förstår varandra som ingen annan? Och att vi alltid har kul ihop och har gått igenom sååå mycket även om vi bara känt varandra sedan i somras!!<33 Och JAAA JAG E SJUUUKT PEPP!!! :D

 

Postat av Sammie:
Skulle du kunna tänka att ta video när en av killarna säger hej (mitt namn)? Hälsa från alla svenska directioners till killarna och grattis :D
Svar: Det där första kan jag nog tyvärr inte fixa. Det är så sjukt många som frågar mig detta och om jag kan lämna massa lappar osv… Vi kommer inte få träffa killarna så länge så om jag ska fokusera på alla andras grejer kommer jag inte kunna njuta av det själv. Hoppas du förstår! Men jag ska definitivt hälsa från er och be dem hälsa till de svenska fansen och filma det så ni kan få se det sen! :) kraam!!

 

Postat av Emma:
Vem av killarna är din favorit? :)
Svar: Louis William Tomlinson, for sure! He’s got that One Thing. Nej men allvarligt han är min drömkille. Skulle göra vad som helst för att få lära känna honom. :)

 

Postat av Mimii:
1. Vad är det första du kommer göra när du ser killarna!? 
2. Känner du tjejer som träffade killarna utanför hotellet :D?
3. Hur många gånger har du åkt till stockholm och kan du lägg ut alla bilder du har med dom :D <3
Svar: 1. Svårt att säga… Ska nog ta lite bilder med dem och sen fråga Louis var han har köpt den här skjortan för JAG ÄLSKAR DEN! Haha!


 

2. Yes det gör jag eftersom jag var en av dem. Vissa hade jag pratat med innan på twitter och en del lärde jag känna direkt på plats. Men ett par av de jag lärt känna är: Frida, Evelina, Rebecka, Helena, Amanda, Emmelie, Izabella, Solee, Mathilda och många fler!! :) 3. Jag har åkt dit 3 gånger för att träffa One Direction. Ska jag lägga ut ALLA bilder? Haha ojoj det blir många. Men jag lägger upp några av mina favoriter :)

 

Tusen tack för alla frågor :) Kommer ni på fler frågor så kommentera bara :) kram!


Kommentarer
Postat av: Emma

ser att du träffade killarna samma dag som jag när dom var i sverige! :P

2011-12-10 @ 18:03:48
URL: http://emmaahs.webblogg.se/
Postat av: Tiffany ;)

Jag älskar den bilden på Niall näst längst ner :') xx

2011-12-10 @ 19:35:55
Postat av: moOa med två O.

ÄLSKA bilden längste ner !! :D



Länkbyte..? :) ♥

2011-12-11 @ 17:45:26
URL: http://mmooae.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hur gammal är du? :)

2011-12-14 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0