Hi haters, kiss kiss I'll see you later!

Jag måste bara få säga en grej. Du behöver inte läsa om du inte vill...
Ni som skickar hat i form av tweets, kommentarer osv. till mig och de andra två som vann kan ju bara lägga av!! Ni är så omogna och vet ni vad? JAG BRYR MIG INTE. Jag får bland annat kommentarer om att jag är en bitch. Kom igen? Vad har jag gjort, egentligen? Jag har vart med om såååå mycket värre saker än att folk kallar mig fula saker så jag tar faktiskt inte åt mig.

Jag får tuuuuusen gånger så många underbara kommentarer som får mig att gråta av lycka. Det är DOM jag tar åt mig!! Jag älskar er alla som skickar så underbart fina meddelanden till mig, ni förstår inte hur mycket jag uppskattar det! Det är helt underbart! TACK TACK TACK och fortsätt att sprida kärlek! Inte bara till mig utan till ALLA! Säger som Nicki Minaj; Haters you can kill yourself!

Och ännu värre; HUR F*N KAN NI SKICKA DUMMA TWEETS, MAIL ETC. TILL SONY MUSIC? Ni som gör det är helt dumma i huvudet (förlåt men ah!). Fattar ni vad dem gör för oss?? De fixade eventet, de har fixat signerade skivor, de har fixat den här #1DToNo1 tävlingen OCH MYCKET MER. De svenska fansen är såååå lyckligt lottade, ni förstår inte!!

Nina Thorsell på Sony Music är min absoluta förebild! Hon har lagt ner så himla mycket tid på oss svenska 1D fans och det älskar jag henne för! När jag träffar henne ska jag ge henne en stor fet kram för det förtjänar hon. Folk har mailat och tweetat Sony music att de som vann inte förtjänade det, att det var orättvist osv. Men seriöst? Jag säger inte detta bara för att jag vann utan jag menar det. Om jag hade gått vinstlös hade jag definitivt inte gjort så! Vad tjänar det till? Så seriöst, tänk efter innan ni öppnar munnen för ni sårar faktiskt folk.

Sony Music hade inte möjligheten att skicka iväg alla till London, det förstår ni väll? LÄS DET HÄR och var lite glad istället!

Förlåt för allt "dumt" jag skrivit nu men det riktar sig bara mot er som skrivit ännu dummare saker!

Och så vill jag avsluta med att tacka er underbara människor som är glad för min och alla andras skull, för att ni stöttar oss och skickar underbara kommentarer. NI ÄR BÄST! Glöm inte det!


Förresten, en STOR SHOUTOUT till Nina Thorsell och hennes blogg. Jag har läst den sedan hon startade den och den är BÄST! Skulle verkligen göra vad som helst för att få hennes jobb! :) Dessutom verkar hon vara världens härligaste människa! Pratade med henne på telefon idag och ja det var lite av ett fangirl moment för min del haha! KLICKA HÄR för att läsa den.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Så himla dålig stil av de människorna som skickar hatmail osv. Det kommer ju resultera i att Sony Music inte anordnar några tävlingar överhuvudtaget till slut :/

2011-12-08 @ 23:42:35
URL: http://deniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

You go girl. Idioter som inte fattar att du hade en grym motivering och att du är värd det här

2011-12-08 @ 23:43:02
Postat av: Emilia K

Du är stark vännen. Jag avundas dig. Fortsätt vara du och bry dig inte om allt hat. Det kommer alltid att finnas människor som är ute att förstöra för andra. Men bry dig inte om dom. Det är dom som är förlorare. Du är så himla bra tjejen! Puss

2011-12-08 @ 23:51:52
Postat av: agnes

Jag tycker det är lite konstigt att alla haters säger att ni inte förtjänade det för att ni redan hade träffat killarna. Jag menar om man är ett ultimate swedish fan så har man ju liksom redan gjort allt man kan för att få träffa dom! :D <3 Grattis igen!

2011-12-09 @ 10:57:25
Postat av: Ayan

jag tycker det är bara helt onödigt. Om man är en äkta directioner så blir man glad för vem än som vann. we are a family, 1D family. what's with the hating? om du inte klarar av tävling, tävla inte då... Du förtjänar att du vann, o snälla kan du fråga om de kan komma till Göteborgaren :D Anyway, Grattis!

2011-12-09 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0