Frölunda vs HV71

Var på Frölundamatchen i Scandinavium idag med min mosters man, hans son och hans kompis! Jag äääälskar att gå på hockey konstigt nog. Jag är definitivt ingen sportmänniska men just att se hockey live är det något speciellt med. Älskar hur hela arenan kokar av support och man bara dras med! Bäst är det när det är fullsatt! När det blir mål ställer jag mig automatiskt upp ock skriker haha. Så om ni aldrig vart på hockey innan, PROVA! :)

Frölunda ledde mot HV71 tills det bara var 6 SEKUNDER kvar! Då gjorde HV71 mål och matchen fick avgöras på straffar. Jag satt verkligen och bet på naglarna, var så nervös men tyvärr så vann HV71. Aja man kan inte vara bäst hela tiden ;)

Och dem där Frölunda matchtröjorna är ju att dö för, så om du har någon över så tar jag gärna emot den :))


Kommentarer
Postat av: Rebecka Buhay

sv: hehe :')<333

2011-12-08 @ 23:10:07
URL: http://rebeckabuhay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0