AMAZAYN day!! :D

Whaaa asså idag har vart en sjuuukt bra dag!! Detta behövde verkligen jag. Världen har vart emot mig i över 2 år och att äntligen se allt vända (åtminstonde liiite) är fantastiskt!!

Det hela började med att jag sov i 4 timmar varav jag vaknade en gång mitt i och hade hjärtklappning för att jag drömde att någon stod bredvid min säng, läääskigt jag vet!! Jag gick upp vid halv 6 och gjorde mig i ordning för skolan och gissa om jag var pepp (läs: INTE!!) inför samhällsredovisningen! Jag hade knappt övat någonting och jag hatar verkligen att redovisa. Som tur är var det ett grupparbete och hade några jag kunde luta mig mot. När det väl var min tur att prata så hände det något. Jag var inte nervös!! Jag bara stod och pratade och lixom WOOOW!!! Och flera gånger under redovisningen flikade jag in och sa något som mina kompisar behövde hjälp med. JAG GÖR ALDRIG SÅNT!!! Jag blev riktigt förvånad över mig själv och tyckte faktiskt det var ganska kul :)) Vi fick direkt respons av klassen och läraren, och alla sa att det var en JÄTTE JÄTTE JÄTTE bra redovisning. Jag kanske kan iallafall?

På UF lektionen satt jag och Amanda i ett grupprum tillsammans med våran "kompis" Nicke! Han vet att jag är besatt (inte längre...) av Bieber så han ska alltid vara på mig och fråga hur det går med "Bävern". Sen till min förvåning sa han "Hur reagerade du när Bieber fick den där vattenflaskan i huvudet??" åsså tar han fram klippet på youtube och hahaha vad chockad jag blev. Brukar han sitta och googla på Bieber eller....? Men sen förklarade jag att det är One Direction som gäller nu för tiden och han fråga lite om resan osv. (Jag tror faktiskt att han hade velat följa me haha!!) och samtidigt får jag ett mail från Sony Music där det står att hotell är bokat. Jag kollar upp hotellet och det är FREAKIN' FEMSTJÄRNIGT!!!!!! Ja fick lite flipp och hoppade runt i rummet och berättade för alla jag stötte på i skolan haha!! Och om inte detta vore nog så ringer min kompis Emma och säger att hon har fått ett stipendie på X.000 kr vilket gör att ja flyger upp i luften och skriker. Emma, jag och Amanda driver nämligen ett företag och vi ska till Kenya blablabla mer kan ja berätta nån annan gång. Vi ska nämligen dela på pengarna för att betala delar av resan. Guuuuuud vad jag blev glad!!!

Sen åkte vi till Östra Sjukhuset och vaccinerade oss mot Hepatit A & B samt Gula febern. Vi vill ju inte bli sjuka när vi åker till Kenya. Jag hatar att ta sprutor så ja tyckte allmänt synd om mig själv. Som tur var vad det bara 2 sprutor :) (Men vi ska tillbaka om 4 veckor och ta en till....)

På bussen hem ringer mina goa skåningar Johanna och Angie som berättar om Johannas samtal med Niall som hon vann i 1DToNo1 tävlingen. Jag är sååååååå glad för deras skull, dem förtjänade det verkligen!!!<3

Sen åkte jag till posten för ett paket hade kommit från bubbleroom. Det var min foundation som jag beställde förra veckan. Jag vann nämligen en utlottning av presentkort på 100 kr som jag köpte min foundation (kolla bilden nedan) på som råkade exakt vara min hudfärg, vilken tur!! Dessutom har mitt registerutdrag från polisen kommit så imorgon ska jag ringa till ett dagis :)

Och så har jag fått massa meddelanden från mina kompisar att deras julkort har kommit fram, dom var såååå glada :D WIIIE!!! Ja, detta var min dag, men nu ska ja plugga för jag har ett prov och en inlämning imorgon. Baj baj :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

AHHH, thilda jag är så glad .. och du är så fin och söt och allt. Haha, förlåt att jag typ grät i telefonen men allt vara bara så overkligt. loooove you x

2011-12-19 @ 19:58:25
URL: http://samemistakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0