Alltid lika kul med Hanna och Linn!

Efter att ha skrivit prov på morgonen i skolan och blivit utskälld av administratören för att jag inte har lämnat in en ledighetsansökan träffade jag mina underbara 1D vänner Hanna och Linn i Nordstan. Vi satte oss uppe på ett café och kollade på när Ulrik Munther spelade. Vi hade ingen aning om att han skulle vara där så det var ju lite kul :)



Efter att han hade spelat klart så stod med massa fans och väntade på att han skulle komma ut så vi tänkte att vi också kunde gå ner och försöka få en bild. När vi stod och väntade kom det en jättekonstig man som började prata med oss...

Han: Det här är inte riktig musik!
Vi: okeej...
Han: Är det sånt här ni lyssnar på? Vill ni veta vad jag lyssnar på?
Jag: ah okej!
Han: Eloise och Kom hem! Vet ni vem som sjunger Eloise?
Jag: aah det är väll Arvingarna? (Jag fick till en rejäl göteborska där, det va lite kul haha)
Han: JAA! Och vilka sjunger Kom hem?
Jag: Barbados!
Han: JAA!! Det där är RIKTIG musik!!
Vi: haha okeeej hejdå...

Ja, och ni kan ju gissa om vi började skratta ;) Sen följde Hanna och Linn mig till bussen och medans vi väntar säger Hanna helt plöstligt:
-Är inte det där beatbox-Max????
Jag: JOOO!!! Spring efter, jag måste åka hem! Och fråga om ni får ta kort med dom!
Linn: Jaa, kom nu!
Hanna: neej men...
*Jag puttar iväg Hanna och hon springer snällt efter Linn*

Några minuter senare får jag två mms....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0